Skip to main content

Κεφάλαιο: Ελαιοπαραγωγή, Μέρος Α

Κεφάλαιο: Ελαιοπαραγωγή, Μέρος Α

Μέρος Α: Συσκευασία

Έχοντας, σαν παραγωγοί, αφιερώσει την προσοχή μας να έχουμε μια καλή παραγωγή λαδιού, τα επόμενα σημαντικά βήματα είναι: α. η συσκευασία, β.το κλείσιμο και γ.οτι επιπλέον πινελιά μπορούμε να δώσουμε για να αποκτήσει το λάδι μας την δική του ταυτότητα.

Συσκευασία
Ειναι σωστή η φιάλη που έχετε επιλέξει;
Ξεκινήστε ανάποδα. Επειδή η τελευταία στάση του λαδιού σας ειναι τα ράφια στα καταστήματα λιανικής, επισκεφτείτε όσα περισσότερα μπορείτε και μελετήστε τα προιόντα που υπάρχουν ήδη στους πάγκους. Ποιά απο αυτά αγοράζονται περισσότερα απο τα άλλα? Τι τα κάνει να ξεχωρίζουν; Θα σας κάνει εντύπωση το γεγονός οτι η ομορφιά της συσκευασίας πολλές φορές υπερβαίνει την ποιότητα. Εσείς που πιστεύετε τόσο στο ελαιόλαδο σας δεν ειναι κρίμα να το υποβαθμίζετε με μια αδιάφορη συσκευασία; Μην ξεχνάτε, τέλος, ότι το βασικό που πρέπει να κάνει μια συσκευασία είναι να προτατεύσει το προιόν και εν συνεχεία να το προβάλλει.

Τα κριτήρια που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε το σωστό μπουκάλι:

Μέγεθος
Θα επιλέξετε Μικρά ή πιο Μεγάλα μπουκάλια? Αυτό εξαρτάται απο τι είδος πωλήσεις θέλετε να κάνετε. Προτιμάτε κέρδη που προέρχονται απο περισσότερες αλλα μικρές πωλήσεις ή απο λιγότερες αλλα μεγαλύτερες; Μήπως είναι καλύτερα να προσφέρετε και τις δυο επιλογές;

Σχήμα
Πρόκειται για θέμα προτίμησης αλλα και πρακτικό. Δηλαδή μήπως το σχήμα του μπουκαλιού περιορίζει το μέγεθος της ετικέτας που θέλετε να χρησιμοποιήσετε? Μήπως το ύψος της φιάλης επηρεάζει τη θέση του στα ράφια πώλησης;

Χρώμα
Όπως ειναι γνωστό όλες οι πηγές φωτός ειναι επιζήμιες για το λάδι αφου επιτυγχάνουν την οξείδωση. Τα σκουρότερα χρώματα οπως πορτοκαλί, πράσινο, μπλέ ειναι προτιμότερα και μια συμβουλή της εταιρίας μας ειναι η εξής:
Άν θέλετε να εντυπωσιάσετε τον καταναλωτή να αναφέρετε στην ετικέτα τη σημαντικότητα του σκουρόχρωμου μπουκαλιού. Αυτό ισχυροποιεί την προτεραιότητα της εταιρίας σας στην ποιότητα πάνω απο όλα. Απο την άλλη θα πρέπει να αναφέρουμε οτι πιο ελκυστικό για τον καταναλωτή ειναι ενα προιόν που φαίνεται το περιεχόμενο. Δύσκολη απόφαση ε;

Υλικό
Επιβεβαιώστε με τον προμηθευτή σας τις πρώτες ύλες των μπουκαλιών. Πλέον οι περισσότεροι ελαιοπαραγωγοί ζητούν πιστοποίηση ή τουλάχιστον επιβεβαίωση οτι το μπουκάλι δεν έχει ίχνη μόλυβδου.

Και φυσικά η διαθεσιμότητα
Πολυ σημαντικό είναι πόσο καιρό απο τη παραγγελία θα έχετε τα μπουκάλια. Επίσης να γνωρίζετε οτι το μπουκάλι που επιλέξατε θα ειναι διαθέσιμο. Υπάρχει ο κίνδυνος να εγλωβιστείτε σε ενα ασυνήθιστο μπουκάλι το οποίο θα χαρακτηρισεί το προϊόν σας και στη συνέχεια αυτο θα πρέπει να αντικαταστάθει σε περίπτωση που δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο.